e7221ef02366fb7ab193a492f929f9f82c846292_Verslo_gaires_Prekiu_zenklai_ir_ju_kurimas.jpg

Prekių ženklai ir jų kūrimas

John Simmons, Sameena Ahmaad, Rita Clifton

Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.

Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.

„Gerai valdomi prekių ženklai turi išskirtinę ekonominę vertę ir yra efektyviausi pastovios gerovės kūriniai. Suprasti prekių ženklo vertę ir jos didinimo galimybes yra esminė vadybos užduotis". - Rita Clifton, kompanijos Interbrand pirmininkė

Dalintis

Leidykla: Alma Littera
ISBN: 9789955388388
Formatas: 15x22x3
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2011-01-01
Vertėjai: Aldona Bareckienė, Angelė Kėdaitienė